niedziela, 26 marca 2017

Share week 2017, czyli blogi, które polecam



Share week to mega pozytywna i inspirująca inicjatywa, już nie mogłam się jej doczekać! Polega na polecaniu twórców internetowych, których podglądamy i podczytujemy, i którzy wnoszą coś do naszego życia. Dzięki temu można odkryć wyjątkowych, ciekawych ludzi i przy okazji naładować akumulatory do pracy przy własnych projektach. Po pełen opis akcji odsyłam na blog Andrzeja Tucholskiego, bo nikt lepiej nie wyjaśni zamysłu i zasad tego wydarzenia niż sam autor.

Zabierzmy się do dzieła!

W tym roku mam nieco ułatwione zadanie, gdyż w poprzednich edycjach pisałam już o blogerach, których czytam. Niezmiennie do nich zaglądam, niezmiennie mnie inspirują i niezmiennie zapraszam Was do tego samego. Wpisy z poprzednich lat tu 2016 i tu 2015.

Tym razem do najulubieńszych i rekomendowanych podczas tegorocznego plebiscytu dołączam tę oto trójcę:



Jedna z najmądrzejszych i najinteligentniejszych mam w internetach. Niektóre wpisy Asi działają na mnie jak dobre książki o rodzicielstwie - po lekturze aż chce się wychowywać dzieci świadomie, w bliskości, z uwzględnieniem ich potrzeb i ... własnych potrzeb. Kobieta z poczuciem humoru i dystansem. Jej dialogi z Kosmykiem ujawniają mega pozytywne skutki metod wychowawczych, które realizuje. Taka matka jest tylko jedna! :)





Marta i Jan vel MamaSamoZło i TataNowejEry to para nie do podrobienia! Cały czas coś się u nich dzieje, cały czas mają coś błyskotliwego do powiedzenia, produkują genialne filmiki i praktyczne tutoriale oraz są mega wyluzowani i autentyczni. Czasami tym, czego mi trzeba w ciągu dnia jest po prostu zajrzenie na ich blog lub fanpage. A to, co wśród mas budzi kontrowersyjne, mnie przyciąga i sprawia, że lubię ich coraz bardziej!





Eliza jawi się jako subtelna, dziewczęca osoba, a jednocześnie pewna siebie, silna kobieta sukcesu. Podziwiam jej blog za profesjonalizm i lekkie pióro. Stylizacje, wyjazdy, porady kosmetyczne opisuje w taki sposób, że nie tylko chce się czytać, ale i realizować we własnym życiu. I to, co kocham: duża ilość pięknych zdjęć. Na dzień dzisiejszy absolutnym number one u Fashionelki są metamorfozy poszczególnych pomieszczeń domu. I to nie tylko dlatego, że i ja urządzam nasze nowe gniazdko, ale też dlatego, że na jej wnętrza po prostu przyjemnie się patrzy.



***

A Ciebie kto inspiruje? Na jakie blogi lub vlogi zaglądasz? A może sam/sama prowadzisz blog, Fanpage lub kanał na YT? Linkuj śmiało [odnośniki do Share Week też będą mile widziane], chętnie zajrzę, zwłaszcza do autorów, których jeszcze nie znam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się tekst? - skomentuj. Nie spodobał? - udostępnij.
Albo i na odwrót.